zondag 11 maart 2018

Samen zetten we de eindsprint in

Campagnedebat Kyra Selles

De campagne van D66 Kampen draait op volle toeren. Op sociale media en in de kranten zijn we al wekenlang volop en goed in beeld. Deze week start onze outdoor campagne. Overal in de stad zal het merk D66 trots zichtbaar zijn. Nu is het tijd voor de eindsprint.

Nog één keer moeten we knallen. Nog een keer willen we laten zien dat een stem op D66 verschil maakt. Dat een stem op D66 Kampen socialer, liberaler en groener maakt. En dat de zondag voor iedereen is, dus ook voor mensen die op zondag naar de supermarkt willen.

Doneer nu

Op de dag voor de verkiezingen willen we met een advertentie in weekblad De Brug komen. Nog één keer willen we Kampen oproepen om te komen stemmen. Nog één keer willen we laten zien dat er wat te kiezen valt. Om dat mogelijk te maken moeten we echter een beroep doen op jou als lid van onze D66-afdeling. Want de campagnekas is leeg en we hebben nog € 500 nodig. Doe mee en doneer om deze laatste inspanning mogelijk te maken!

Leden en niet-leden kunnen hun bijdrage storten op: NL58 RABO 0117 1570 66 tnv D66 Kampen

Met jouw bijdrage stellen we die 2e zetel zeker!