donderdag 7 december 2017

Uitslag e-voting kandidatenlijst bekend

De Verkiezingscommissie heeft met een strakke planning de e-voting georganiseerd voor de kandidaten die D66 na 21 maart in de raad of een van de commissies willen vertegenwoordigen. De lijst biedt een mooie basis om het D66-geluid nóg sterker te laten klinken in de Kamper samenleving.

Met grote trots presenteert D66 Kampen de vier kandidaten die samen met lijsttrekker Gerben Wijnja verandering in Kampen teweeg willen brengen:
2. Kyra Selles: een gedreven jonge vrouw die zich vooral in het sociaal domein wil inzetten
3. Eliza Nauta: een inmiddels ervaren commissielid, met een warm hart voor de Kamper historie en cultuur
4. Edward Booij: een ondernemende docent die midden in de samenleving staat, met veel aandacht voor veiligheid en betrokkenheid van burgers
5. Niels Dokter: een nieuwkomer die graag wil bijdragen aan een democratisch geluid

Een verrassing was de keuze van de leden om, in afwijking van het advies van de Lijstadviescommissie, Eliza Nauta naar de derde plaats te stemmen. Desondanks is het bestuur tevreden met het mooie team, waarin alle benodigde kwaliteiten aanwezig zijn om in de komende raadsperiode een nóg krachtiger D66-geluid te laten horen.

Binnenkort zullen deze vier kandidaten zich op de website presenteren.